Předpokládám, že budeme pomalu bobtnat. Otázek, které se neustále opakují, je dost a dost a odpovědi na ně mohou být průběžně upravovány a doplňovány.

Vyhledávání je založeno hlavně na klíčových slovech - štítcích, které jsou vybrány u každé odpovědi. To samozřejmě neznamená, že vyhledávání nefunguje z fulltextu.
Velké poděkování patří Láďovi, Vláďovi, Petrovi, Honzovi, Kubovi, Martinovi, Tadeášovi, Pepovi, Jirkovi, Karlovi, Radkovi, Vojtovi, Davídkovi, Jiukovi, Márovi, Vencovi a Kaulovi s Uďou... A vlastně všem okolo mně. ;)

 

Startéry

Velmi často řeším otázku "co je to za startér"... Takže tady je malý radítko, protože opravdu - startéry pro Trabant a Wartburg stejné NEJSOU!!!

Liší se samozřejmě podle generace vozu, provedení, podle "palubního" napětí, ale hlavně podle směru (smyslu) otáčení. Klidně se tak může stát, že namontujete zrepasovaný a perfektní startér a stejně nenastartujete. Tahle závada se hledá hodně špatně a v jednom člověku je vlastně neodhalitelná. Prostě motor točí obráceně. A fakt se to stává... A znám hodně lidí, kteří tohle mají za sebou. Takže rozhodující je tvar a směr zubů pastorku. Viz obrázek... foot-in-mouth