Předpokládám, že budeme pomalu bobtnat. Otázek, které se neustále opakují, je dost a dost a odpovědi na ně mohou být průběžně upravovány a doplňovány.

Vyhledávání je založeno hlavně na klíčových slovech - štítcích, které jsou vybrány u každé odpovědi. To samozřejmě neznamená, že vyhledávání nefunguje z fulltextu.
Velké poděkování patří Láďovi, Vláďovi, Petrovi, Honzovi, Kubovi, Martinovi, Tadeášovi, Pepovi, Jirkovi, Karlovi, Radkovi, Vojtovi, Davídkovi, Jiukovi, Márovi, Vencovi a Kaulovi s Uďou... A vlastně všem okolo mně. ;)

 

Schéma a popis zapojení alternátoru a regulátoru Wartburg 353

(provedení s odděleným (samostatným) regulátorem, namontovaným na LP vnitřním nadkolí)

Na jednotlivých svorkách byste měli naměřit asi toto:

svorka 30: +12V baterka,

D-: kostra,

81: kontrolka (buzení po klíčku (15)),

DF: kontrolka (buzení, po průchodu regulátorem),

MP: ostrý + z alternátoru (klidně až 16V).