ÚPRAVY NA MOTORU W353
ZA ÚČELEM ZLEPŠENÍ NEBO ZVÝŠENÍ VÝKONU
(4. část)

zlepšovací návrh:

autor: Jiří Snížek
spolupráce: J. Hoďánek


ÚPRAVA PODLE BODU 2 - 1. pokračování

      ÚPRAVA SACÍHO POTRUBÍ

      U sacího potrubí, i přes to, že se jedná o zcela jednoduchý odlítek, nelícuje otvor upevňovací příruby na společný otvor sacích kanálů v bloku motoru. Na obou stranách v podélné rovině je otvor přesazen, jak je patrno z obrázku. U kanálu 1.válce tak dochází k zůžení průtočného průřezu.

      Doporučuje se proto provést rozšíření kanálu vyfrézováním (viz čárkovaný obrys), a slícování hrany A. Tato úprava má podle některých zkušeností příznivý vliv na výkon motoru.

      Při této příležitostí je možno provést též odstranění a vyhlazení hrubých nerovností na celé ploše vnitřního povrchu odlitku. Je ale třeba objektivně říci, že vyleštění samo o sobě žádný, prakticky pozorovnatelný efekt, nepřináší.

 

 

 <= Úpravy na motoru W353 (3. část) | Úpravy na motoru W353 (5. část) => 


|     |      |   trabime.cz   |   twrc.cz   |   krtekracingteam.cz   |      |      |

 

X

Right Click

No right click