"slučovač" signálu pro použití čtyřtaktního otáčkoměru
Nabídka otáčkoměrů pro vozy s dvoutaktním motorem byla a je silně omezená. V podstatě uživateli, který chce svého dvoutakta doplnit o původní otáčkoměr, zbývají vlastně jen dvě varianty. Přístroje se dají ještě sehnat a to jak "na nožce" (pro montáž na palubku), tak "vestavné" (pro zástavbu do palubní desky).
Ano, občas, s nějakým tím štěstím, se dají ještě sehnat otáčkoměry, které soudruzi používali v závodních vozech nebo otáčkoměry z Melkuse. Ale to je fakt se štěstím.
Doba se od té doby naštěstí dost změnila a otáčkoměrů pro dodatečnou zástavbu do aut je na trhu docela široký výběr. Od kombinovaných přístrojů přímo pro vozy Wartburg a Trabant, až po univerzální ručkové a LEDkové budíky. Ty ale nejsou určeny pro vozy dvoutaktní. Ale je řešení - stačí si vyrobit podle přiloženého schématu "slučovač" a dají se použít i tyhle budíky. Popisem principu nebudu prudit, ale fakt to funguje... Slučovač je pasivní, nepotřebuje napájení, nespotřebovává žádnou energii...